My Best Friend Essay Writing in Urdu for Class 4 and 5 - Mera Behtreen Dost Mazmoon

My Best Friend Essay Writing in Urdu for Class 4 and 5

Mera Behtreen Dost Mazmoon | My Best Friend Essay in Urdu

میرے بہت سے دوست ہیں لیکن مسٹر علی میرا بہترین دوست ہے۔ ان کا تعلق ایک پڑھے لکھے اور شریف گھرانے سے ہے۔

اس کی والدہ ایک ٹیچر ہیں اور اس کے والد ڈاکٹر ہیں۔ ہماری دوستی نئی نہیں ہے۔

وہ میری عمر کا ہے۔ ہم بچپن کے دوست ہیں۔ وہ میرا قریبی پڑوسی ہے۔

ہم اکٹھے سکول جاتے ہیں۔ ہم ایک ساتھ پڑھتے اور کھیلتے ہیں۔ وہ میرا کلاس فیلو ہے۔

وہ بہت ذہین لڑکا ہے۔ وہ اپنا کام باقاعدگی سے کرتا ہے۔ وہ انگریزی بہت اچھی بولتا ہے۔

وہ ہمیشہ سچ بولتا ہے۔ وہ میری پڑھائی میں مدد کرتا ہے۔ وہ ایک ایماندار لڑکا ہے۔

وہ اپنی نماز باقاعدگی سے پڑھتا ہے۔ وہ باقاعدگی سے اسکول جاتا ہے۔ وہ سادہ کھانا کھاتا ہے۔

وہ سادہ لباس پہنتا ہے۔ اس کا پسندیدہ رنگ گلابی ہے۔ وہ فٹ بال اور کرکٹ کھیلنا پسند کرتا ہے۔

وہ ہمیشہ غریبوں اور ضرورت مندوں کی مدد کرتا ہے۔ وہ روزانہ قرآن پاک کی تلاوت کرتا ہے۔

وہ میرا مخلص دوست ہے۔ میں اسے بہت پسند کرتا ہوں۔ میں ہر رات جب سوتا ہوں تو اس کے لیے دعا کرتا ہوں۔

My Best Friend Essay Writing in Urdu for Class 4 and 5
My Best Friend Essay Writing in Urdu for Class 4 and 5

Visit More!


Keep Visiting SameReview for Latest Review News Tech Updates, Must Like, Share Comment on our FB page, Share your views in comments below.

Tags