Essay Writing on my Father in Urdu - My Father My Hero Essay In Urdu

Essay Writing on my father in Urdu

میرے والد میری زندگی میں مثالی شخص ہیں۔ میرے والد کا نام محمد رمضان ہے۔ ان کی عمر 45 سال ہے۔

وہ ایک استاد ہیں۔ وہ بہت فعال اور ہوشیار ہیں۔ وہ بہت باقاعدہ اور وقت کے پابند ہیں۔

وہ صبح سویرے اٹھتے ہیں۔ وہ روزانہ سیر کے لیے جاتے ہیں۔ وہ اپنی نمازیں باقاعدگی سے پڑھتے ہیں۔

وہ روزانہ قرآن پاک کی تلاوت کرتے ہیں۔ وہ میری پڑھائی میں مدد کرتے ہیں۔ وہ روزانہ اخبار پڑھتے ہیں۔

وہ میرے بہترین دوست ہیں۔ وہ مجھ سے بہت پیار کرتے ہیں۔ وہ میری صحت کا خیال رکھتے ہیں۔

وہ مجھے روزانہ جیب خرچ دیتے ہیں۔ وہ ہمیشہ میری ہر مشکل میں بہت مدد کرتے ہیں۔

وہ سادہ لیکن صاف ستھرے کپڑے پہنتے ہیں۔ وہ سادہ کھانا کھاتے ہیں۔ وہ ہمیشہ غریبوں کی مدد کرتے ہیں۔

وہ مجھے ہمیشہ سچ بولنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ میں اپنے والد سے بہت پیار کرتا ہوں۔ اللہ ان کی عمر لمبی کرے!آمین۔

Essay Writing on my father in Urdu
Essay Writing on my father in Urdu

Visit More!


Keep Visiting SameReview for Latest Review News Tech Updates, Must Like, Share Comment on our FB page, Share your views in comments below.
Tags