A Visit to a village Essay Writing in Urdu - Gaon ki Sair Village Life Urdu Essay

A Visit to a village Essay Writing in Urdu

ایک گاؤں کی سیر اُردو مضمون

میں لاہور میں رہتا ہوں لیکن میرے چچا جو گجرات کے ایک گاؤں میں رہتے ہیں نے مجھے گرمیوں کی چھٹیوں میں کچھ دن اپنے خاندان کے ساتھ گزارنے کی دعوت دی۔

یہ میرے لیے بہت خوشی کی بات تھی۔ میں دیہی علاقوں کی لذت سے لطف اندوز ہونے کا بہت شوقین تھا۔ میں نے اپنا بیگ پیک کیا اور ٹرین پکڑ لی۔

چھ گھنٹے کا سفر تھا لیکن راستے کے دلکش منظر نے مجھے ایک لمحے کے لیے بھی بور نہیں کیا۔

ریلوے ٹریک کے دونوں طرف سرسبز کھیت قالین کی طرح پھیلے ہوئے تھے۔ مجھے گاؤں کی زندگی کا بنیادی خیال سفر کے دوران ملا۔

شام 6 بجے میں گاؤں کے ریلوے سٹیشن پر پہنچا جہاں میرے کزن میرا استقبال کرنے کے لیے موجود تھے۔ سب سے پہلے قابل توجہ تازہ ہوا اور صاف پانی تھا۔

سکون اور امن گاؤں کی زندگی کا خاصہ تھا۔ میں نے وہاں زندگی کا ایک الگ معمول دیکھا۔ زیادہ تر لوگ پیشے کے اعتبار سے کسان تھے۔

وہ صبح سویرے اٹھ کر اپنے کھیتوں کو جاتے ہیں۔ کاشت کاری جانوروں پر منحصر نہیں تھی۔ بلکہ مشینری کا استعمال اب ایک عام سی بات تھی۔

میں نے وہاں ایک پرسکون سادہ زندگی دیکھی۔ کوئی شو آف نہیں تھا۔ ہر کوئی نقطہ نظر اور طرز عمل میں بھی سادہ تھا۔ اس سادگی میں میں نے اکثر لوگوں کو نادان پایا۔

ہریالی، فصلیں، درخت، پودے، پرندے، پھول اور سکون دیہی زندگی کی اہم خصوصیات تھیں۔ یہ ایک گاؤں تھا پھر بھی جدید ترقی کے کچھ آثار تھے۔

موبائل فون کا استعمال عام تھا۔ کیبل ٹی وی چینل وہاں کی تفریح ​​کا بنیادی ذریعہ تھا۔ موٹر سائیکلوں کا استعمال بھی بے تحاشا تھا۔

ایک بازار تھا جو اردگرد کے تمام علاقوں کی ضروریات کو پورا کرتا تھا۔ ایک دیہی مرکز صحت اور ایک ویٹرنری ہسپتال تھا۔

بیرون ملک کام کرنے والے بہت سے لوگوں نے جدید گھر بنائے تھے۔ لیکن پھر بھی، یہاں اور وہاں مٹی کے گھر تھے جن کی دیواروں پر گوبر کے کیک لگے ہوئے تھے۔

خواتین عام طور پر اپنے مرد اراکین کی زرعی سرگرمیوں میں مدد کرتی ہیں۔ زیادہ تر بچے سرکاری سکولوں میں تعلیم حاصل کرتے ہیں پرائیویٹ سکولوں کا رجحان عروج پر ہے۔

کچھ نوجوان لڑکوں نے مسلح افواج میں شمولیت اختیار کی تھی۔ پڑھی لکھی نوجوان لڑکیاں تدریس کے پیشے میں دلچسپی رکھتی تھیں۔

مجھے یہ دیکھ کر خوشی ہوئی کہ گاؤں کی زندگی بھی بنیادی سہولیات سے مستفید ہو رہی تھی اور اس دور کی جدید سہولیات کی طرف بڑھ رہی تھی۔

میں ایک ہفتہ تک گاؤں شاہ پور میں رہا لیکن اس کی یادیں مجھے زندگی میں ہمیشہ ستائے گی۔

A Visit to a village Essay Writing in Urdu
A Visit to a village Essay Writing in Urdu

Visit More!


Keep Visiting SameReview for Latest Review News Tech Updates, Must Like, Share Comment on our FB page, Share your views in comments below.

Tags